9. 10. 2021

Zamyšlení se a babí léto

 


 

 Po dlouhé době zas píšu.

Čím míň příspěvku dávám sem, 

tím víc přemýšlím, co s blogem.

Kamarádka se mě onehdá ptala, 

zda tu nehodlám rozepisovat budovací detaily 

a DIY návody. 

Přemýšlela jsem o tom dlouho...

Poté se mi zas nechtělo psát jen proto, abych něco napsala.

 

Co se mi ale chce, 

je užívat si náš domov a zahradu bez detailní dokumentace všeho.

A když už, tak primárně pro nás.

Blog je sekundární.

Zachycuje náladu, chvíli, 

znamená pro mě zastavení a revizi vzácných chvil,

které si znovu vyvolávám editací fotek.

A tak to asi zůstane.

 

Píšu tedy hlavně pro sebe, 

ale zájem druhých mě vždy (po)těší.

Nechci srovnávat a soutěžit, 

sama sleduji čím dál tím míň blogů a 

jsem čím dál tím míň online. 

Ani nevím, kolik vás tu se mnou vlastně je.:-)


Nicméně mi zatím dává smysl si vést tento fotodeník občasník:-).

 

Snad i Vám některé moje fotky 

vyvolají pěkné pocity a umožní Vám zastavit se v čase.

Pokud ano, tak tato moje online aktivita má smysl.

Zdravím Vás!

 

P.S. 

BABÍ LÉTO

Miluju ho ze všeho nejvíc.

Naší zahradě to v tomto období obvzláště sluší

a nabývá na tajuplnosti.

Hra světla a stínu je ohromující,

mohla bych na ni civět hodiny.

Všichni se nahříváme na terase před domem,

která je v létě neobyvatelná.

A já si užívám tónů oranžové

a nově mojí nové velké lásky hvězdnic všude kolem.

 

 













 


Žádné komentáře:

Okomentovat